Salgs og leveringsbetingelser

Vi leverer til hele Danmark, undtaget Grønland og Færøerne. Læs mere om levering nedenfor.

Ejeroplysninger: 

Tinglev Fodpleje og Hudterapi v/Annette Grindsted
Hovedgaden 60
6360 Tinglev
CVR: 34662843
Mail: mail@tinglevhudpleje.dk

Bestilling af varer:

Du bestiller de ønskede varer på www.shop.tinglevhudpleje.dk ved at udvælge varerne og lægge dem i indkøbskurven. Når du har valgt dine varer og er klar til at afgive din ordre, klikker du på: “Bestil”, hvorefter du vil blive bedt om at indtaste navn, adresse, telefonnummer og mailadresse samt eventuel leveringsadresse.

Når du har indtastet disse oplysninger, skal salgs og leveringsbetingelser godkendes. Når du trykker godkend ordre, stilles du videre til betaling hos nets. Der kan betales med betalingskort og mobilepay. Her vil du blive bedt om at indtaste de oplysninger, som den valgte betalingsmetode kræver, f.eks. betalingskortoplysninger.

Du skal altid gennemse din ordre, før du afgiver den. Inden du afgiver din ordre, har du mulighed for at redigere de oplysninger, du har indtastet. Du kan under din bestilling til enhver tid tilføje eller fjerne varer fra indkøbskurven.

Når din bestilling er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os pr. mail.

Betaling:

  • Betaling med kort eller MobilePay

Levering:

Vi afsender som udgangspunkt varerne samme dag. Den normale leveringstid er 1-3 hverdage. I ferieperioder kan leveringstiden være længere, dette vil fremgå på webshoppen.  Bestilte varer afsendes samlet.

Leveringsomkostningerne for forsendelsen af dine varer:

Forsendelse med PostNord:
Forsendelse uden omdeling: 39,- kr (leveres til nærmeste pakkeshop)
Forsendelse med omdeling: 55,- kr (leveres til din hjemmeadresse)

Afhenter du selv hos Tinglev Fodpleje og Hudterapi, Hovedgaden 60, 6360 Tinglev er der ingen ekstra leveringsomkostninger.

Leveringsomkostningerne kan ændres grundet prisændringer hos transportøren.

Når dine varer er afsendt, modtager du en e-mail med Track & Trace-oplysninger så du kan følge pakken.

Vi leverer normalt indenfor 2-5 hverdage. I forhold til leveringstiden tager vi dog forbehold for eksterne forhold, der ligger udenfor vores indflydelse, f.eks. vejrforhold eller forsinkelser hos PostNord.

Vi leverer til hele Danmark, undtaget Grønland og Færøerne.

Hvis du eller andre ikke har mulighed for at være på adressen for at modtage forsendelsen, vil du modtage en “Forgæves levering” seddel fra Post Danmark med information om hvor pakken kan afhentes.

Du skal være opmærksom på, at du bærer risikoen for de bestilte varer, så snart du har modtaget varerne. Hvis emballagen er brudt eller i øvrigt beskadiget, bør du eller andre på dine vegne undlade at kvittere for forsendelsen.

Hvis varerne er mangelfulde eller i uoverensstemmelse med din bestilling, har du reklamationsret. Læs mere om reklamationsretten nedenfor.

Fortrydelsesret

Du har mulighed for at fortryde dit køb, og fortrydelsesfristen er 14 dage fra modtagelsen af varen.

Vi gør opmærksom på, at du ikke kan benytte dig af fortrydelsesretten, hvis du bryder plomberingen af vores hudplejeprodukter eller makeup eller tager varen i brug, selvom det er åbenbart for dig, at det vil forringe varens salgsværdi.

Hvis du vil fortryde dit køb, skal varen i øvrigt være ubeskadiget, ligesom den skal returneres i væsentligt samme stand som på leveringstidspunktet.

Hvis 14-dagesfristen udløber en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den efterfølgende hverdag.

1)Du anvender fortrydelsesretten ved at sende varen tilbage til os inden 14-dages fristen udløber.

2)Vedlæg en seddel, hvor du skriver hvorfor du returnerer varen.

3)Pakken skal sendes til vores adresse, vi afhenter ikke pakker i pakkeshop.

Det er tilstrækkeligt, at du inden fristens udløb har overgivet varen til Post Danmark eller en anden virksomhed, som skal varetage returneringen til os. Hvis varen forsvinder under transporten, er det dit ansvar, at bevise at forsendelsen har fundet sted. Dette kan gøres ved f.eks. at gemme kvitteringen for overdragelsen af varen til Post Danmark. Hvis ikke varen er modtaget retur, og der ikke findes bevis for returneringen, kan tilbagebetalingen nægtes. Derfor er det vigtigt, at du sikrer dig et bevis for, at varen er blevet sendt retur.

Med mindre andet er aftalt, betaler du selv fragtomkostningerne til returneringen, når du returnerer en vare, fordi du har fortrudt købet. Hvis vi efter aftale med dig har leveret en erstatningsvare, fordi den pågældende vare ikke kunne leveres som helhed, påhviler omkostninger ved tilbage sendelsen af varen dog os.

Når vi har modtaget varen retur og har kontrolleret, at det returnerede lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes den fulde købesum til dig, hvilket kan tage op til 14 dage.

Mener vi, at betingelserne for, at du kan udnytte fortrydelsesretten, ikke er opfyldt, kontakter vi dig pr. mail eller telefon med en begrundelse herfor.

Pakker der ikke afhentes i pakkeshop:

Glemmer du eller undlader du at afhente din pakke i pakkeshoppen og pakken sendes retur, vil vi kontakte dig angående hvad der skal ske med pakken.

Hvis en forbruger ikke har hentet sin pakke, kan det som udgangspunkt ikke betragtes som en fortrydelse af købet. En fortrydelse kan kun ske, ved at forbrugeren giver udtrykkelig besked om at fortryde købet”.

Er det en forglemmelse kan pakken selvfølgelig sendes igen, det koster alm fragt + den returfragt vi er blevet opkrævet.

Viser det sig at du har fortrudt købet , skal du sende en erklæring herom. Vi forbeholder os ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på kr. 50,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger og emballage.

Reklamation: 

Når du handler hos shop.tinglevhudpleje.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at skulle der være fejl eller mangler ved varen, kan du få varen ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig opbevaring eller skadeforvoldende adfærd.

Du bør kontakte os, så snart du opdager, at varen er mangelfuld.

Du skal være opmærksom på, at din ret til at reklamere dog kan ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i 2 år.

Reklamationsretten gælder for varer, der er mangelfulde i henhold til købeloven. Se mere på www.forbrug.dk.

Varen sendes til:
Tinglev Fodpleje og Hudterapi
Hovedgaden 60
6360 Tinglev[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]